De ce nu intervin autorităţile statului pentru a stopa acţiunile maghiaro-secuieşti îndreptate...

De ce nu intervin autorităţile statului pentru a stopa acţiunile maghiaro-secuieşti îndreptate împotriva integrităţii teritoriale a României ? (Partea IV-a)

by -
0 622

Este obligatoriu, măcar şi numai  din punct de vedere moral, ca premierul Victor Ponta să explice electoratului român care la ultimele alegeri parlamentare l-a trimis atât de categoric şi de necontestat în fruntea guvernului ţării, de ce nu a luat, până în prezent, nici o poziţie publică oficială tranşantă, urmată de măsuri practice şi concrete legale ale Guvenului României, în legătură cu ultimele afirmaţii antistatale româneşti şi anticonstituţionale, făcute de K. Hunor, preşedintele UDMR, în presa on-line şi scrisă din Ungaria (vezi hvg.hu şi Nepszabadsag în Partea III-a). La fel de obligatoriu, el trebuie să explice opiniei publice româneşti şi de ce continuă să adopte o poziţie de tăcere, de noncombat faţă de ultimele manifestări ofensatoare la adresa simbolurilor naţionale ale României – al cărui prim ministru este, respectiv, a drapelului naţional, săvârşite de alţi doi lideri marcanţi ai UDMR, Borboly Csaba, preşedintele Consiliului Judeţean Harghita, şi Tamas Sandor, preşedintele Consiliului Judeţean Covasna! Primul, indignat de sentinţa justiţiei române, în deplină concordanţă cu prevederile legale privind arborarea drapelului altor state, de interzicere a arborării drapelului Ungariei pe clădirile instituţiilor publice, răstălmăceşte realitatea, considerând actul justiţiei ca fiind un atac la comunitatea sa etnică şi declară public că „dacă o comunitate etnică este atacată lucrurile iau o întorsătură rea” forţând bezmetic o analogie cu situaţia belicoasă recentă din Irlanda de Nord care a pornit tot de la un drapel!!! Este consiliat Primul ministru al României în probleme juridice de udmrist-ul G. Frunda care în urmă cu două zile declara într-un interviu dat publicaţiei „Nepszabadsag”, din Ungaria, că România nu este un stat naţional, în sensul că asemenea declaraţii sunt sancţionate de lege ca instigări la violenţe interetnice? Al doilea – care, atenţie!, mai îndeplineşte şi funcţia de lider al UDMR Covasna, referindu-se la imensul drapel tricolor românesc amplasat de Ziua Naţională a României, 1 Decembrie, în centrul localităţii Sf. Gheorghe, jud. Covasna a făcut o declaraţie antiromânească şi şovină, ofensatoare la adresa României şi a tuturor românilor: „Drapelul naţional al României trebuie înlăturat deoarece nu are autorizaţie de construcţie”! Aceste declaraţii, de dată mai recentă, reprezintă quintesenţa impertinenţei, obrăzniciei şi dispreţului extremiştilor maghiari şi secui, adepţi ai separatismului teritorial pe criterii etnice şi duşmani perfizi ai statului naţional unitar şi indivizibil român, faţă de simbolurile naţionale ale românilor. Numănui nu îi este permis să-şi bată joc de drapelul naţional sau de oricare alt simbol de acest gen, la fel cum nimănui nu îi este permis să ofenseze Constituţia ţării prin declaraţii ce neagă sintagma de „stat naţional unitar şi indivizibil”. Există legi care sancţionează asemenea atitudini, şi declaraţii, iar dacă în România instituţiile abilitate nu se mai autosesizează de mult în legătură cu acest gen de infracţionalitate, atunci primul ministru este obligat să ceară acestora, dintre care cele mai importante se află în cadrul unor ministere pe care le are în subordine, să se sesizeze şi să aplice legea. În câte situaţii de acest gen a intervenit Primul ministru al României? Nu a intervenit nici pentru îndepărtarea numelui fascistului horthyst şi szallasist Nyiro Jozsef  de pe două şcoli şi o stradă din Judeţul Harghita, atunci când era condamnată încercarea de înhumare a acestuia în România, inclusiv pe plan internaţional, de organizaţiile evreieşti şi nu numai. Se poate că, încă de atunci, preconiza o viitoare colaborare cu UDMR la guvernare.

Cu siguranţă, opinia publică românească este interesată dacă premierul actual al ţării noastre consideră că nerespectarea de către UDMR a Art.1 din Constituţia României: „România este stat naţional, unitar, suveran şi independent, unitar şi indivizibil” constituie o ameninţare la integritatea teritorială şi la securitatea naţională a României şi dacă refuzul UDMR de a vota actuala Constituţie a României, precum şi încălcarea de către parlamentarii UDMR, care susţin realizarea autonomiei teritoriale pe criterii etnice, a „Jurământului de credinţă faţă de ţară şi popor”depus pentru a fi validaţi ca atare: „ Jur credinţă patriei mele România, jur să respect Constituţia şi legile ţării, jur să apăr…suveranitatea, independenţa, unitatea şi integritatea teritorială a României…” legitimează aducerea acestei formaţiuni politice la guvernarea României.

Va urma…

Colonel(r)prof. Claudiu Aiudeanu

Vezi și partea III

(Visited 99 times, 1 visits today)

NO COMMENTS

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.